Phi Phi

Sol, bad, strand

vi lever och har det bra!


Kommentarer
Postat av: Trubbis

Kort ock koncist.

Kram

2010-01-12 @ 11:29:40
URL: http://www.myspace.com/trubbisone
Postat av: ewa

Ja vi kan nog jubla över att vi endast har -8 idag.

så njut av solen.

Kram mamma

2010-01-12 @ 16:12:04
Postat av: KramPa

Hej på er.

Nu har jag fått låna Elins dator, så att jag har kunnat läsa era "bloggar".

Det verkar som att ni klarar det mesta och att ingenting som dyker upp,ställer till några större problem för er.

Som jag skrev senast skulle jag ha velat mött er i Thailand, men jag får väl ta en skotertur istället bara det blir mycket varmare. (mellan-8 och -30)varje dag.

(Jag är ju hos Karlssons nu. Alice blir tonåring idag 15/1.

Ha det gott och sköt om er /KramPa.

2010-01-15 @ 18:18:56
Postat av: Petra Ahlsten

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se lite bra saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-01 @ 08:45:50
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0