2 dagar kvar!

Helt sjukt, nu är det verkligen bara två dagar kvar, sen åker vi
Hej då Sverige och Hej Indien!
Äntligen!!

Vill börja med att säga GRATTIS Stina, du är godkänd för bloggvärlden, och nu ska de bli fler inlägg :D

Istället för att gå utkläd på någon maskerad, dricka lite för mycket vin och vakna med huvudvärk i morgon, så ägnar jag mig åt att provpacka min ryggsäck.
Vilket inte var de roligaste lördagsnöjet, men något som jag kände mig tvungen att göra!

även om jag har minimalt med packning, så är hela väska full och väger nästan 20 kilo, och jag funderar för mig själv och svär lite åt mamma, hur i helvete kan detta väga så mycket?
Om jag nu har problem vad har inte du Stina?

Provpackat två gånger, och tagit bort nån sak, men det får gå, förhoppningsvis kanske de är lite lättare om en månad, men va fan, blir ju värsta träningspasset, stekande sol, svetten rinner och en 20 kilos väska på ryggen..
Oj vad jag längtar! haha

Passar på och lägger upp en bild på mig och Stina från i somras


Nu ska jag återgå till packning!

Puss //Linn


Kommentarer
Postat av: ewa

Hej Tjejer!

Ha det riktigt kul nu på er resa.

Kram Mamma Ewa

2009-11-02 @ 16:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0