Hanoi

Vi lamnade igar kvall ett regningt Hue, trodde att de skulle bli oversvammning, for himlen var oppen fran morgon till kvall da vi akte! Och allt var blott, precis allt ! Sma jobbigt..

Sa Gardagens stora Highlights var att ta sig ifran hotellet till att ata, och sedan hittade vi en Salong sa vi fick vara naglar fixade, och en ansiktspeeling! Det var lyxigt !

Sa nagra historiska rundturer blev de inte for oss.
 Hue ar ett enda stor regnmoln for mig, hoppas pa battre vader nasta gang.

Vi klev pa nattbussen vid 18.00 och sitter nu pa ett hotell i Hanoi, aven har ar vadret molnigt, men det regnar tack och lov inte dock valdigt kyligt.  sa inte nagra +25 grader och hetta direkt, suck!

Hoppas pa battre vader i morgon nar vi har bokat en resa till Halong Bay.
Vi ska aka bat sa hoppas pa bra vader!
och ar det inte det far vi ju se till att balansera upp det med annat :)

For er dar hemma hoppas jag att alla klappar ar inhandlade och att granen snart star redo att klas, kakorna bakade, kottbullarna rullade och att julstrumpan nu hanger pa sin plats!

Vi onskar er trevliga dagar, Sitter i lobbyn pa hotellet och skriver just nu brevid mig star en julgran och blinkar och det kanns bara markligt.
Men julen finns aven i denna stad och detta land runt om i sma doser, vi har promenrat runt en del har idag kollat in olika marknader och butiker.
Vi har hittat bade tomteluvor, hela tomtedraktar med skagg o mask, julgransglitter, div julpynt och snopuder pa sprayflaska.. det ni :) Jag stallde mig genast fragan, vet de ens vad sno kan vara ?

Hur som de vet ju att det ar nagot vitt pa sprayflaska som man brukar ha till jul om inte annat =)
Vi kopte faktiskt varsin Tomteluva som vi tankte bara pa sjalvaste julafton mesta bara for att..
och Julmusik har vi hort pa flera stallen, jag tycker det ar fint, det bildas en varm kansla inombords aven om det ar en valdigt annorlunda jul for oss i ar, det kanns ju inte som riktig jul direkt men det var ju heller aldrig tanken.. 
Feliz navidad en klar julfavorit ! Lyssna pa den massor, det ar jul for mig, man blir sa glad av den !!

Jag vill aven passa pa att onska mina alskade foraldrar en riktigt harlig semester, de reser ivag till Sydafrika imorgon, drygt 2 harliga vackor och dar ibland en 20arig brollopsdag!  Grattis!
Jag hoppas att ni far en fin tid och att ni njuter och vilar upp er i massor !

Va radda om er dar ute, sa hors vi snart !!

*PUSS & KRAM fran Stina & Linn*


Kommentarer
Postat av: Per Ocklind

Hej och GOD JUL på er här är det snöigt o kallt

har satt in en slant på ditt konto Linn



Per

2009-12-22 @ 07:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0